Idealtid
1.-10. trinn
Matematikk
Inne/ute
Hensikt
Ein læringsaktivitet der elevane blir utfordra på tidsbegrep.
Beskrivelse
Ta med heile klassen på ei felles rundløype, gjerne i skulegarden, der de går eller joggar i lag og tar tida på heile runden. Da veit alle kor runden går og kva tempo ein bevega seg i. Etter ein liten pause, så utfordrar du alle elevane til å prøve å kopiere tida på ein ny runde. Lærar står att og tar tida, og alle elevane startar samtidig. Når tida er identisk med fellesrunden ropar læraren stopp. Den som er nærast mål der læraren står har klart å berekne tida best.
Kobling til kompetansemål
Kompetansemål matematikk etter 2. trinn:
forklare korleis ein kan beskrive tid ved hjelp av klokke og kalender
Variasjon
Lærar kan også stå ved start/mål området og ta tida på første runden der elevane sjølv bestemmer kva tempo dei vil bevege seg i. Når elevane fullfører runden så får dei sjå tida dei har brukt og må hugse den sjølv, eller at det blir notert ned. Etter ein liten pause, så skal dei prøve å kopiere si eiga tid etter beste evne.
Utstyr
Stoppeklokke eller mobiltelefon med tidtakarfunksjon.