4/4 takt

1.-4. trinn

Musikk

Inne/ute

Hensikt

En læringsaktivitet hvor elevene utforsker rytme og tempo og samarbeider om å lage en musikalsk sekvens.

Beskrivelse

Alle elevane har ein rekvisitt (instrument/objekt) som kan lage lyd. Elevane står i ein halvsirkel og jobbar med rytme i 4/4 takt 1-2-3-4, 1-2-3-4). I starten slår alle elevane på alle taktslag 1-2-3-4 med deira rekvisitt. Etterpå slår elevane på til dømes 1-slaget, og så tel vi 2-3-4. Når elevane er vande med rytmen, kan det slåast i uike rytmar. Ei gruppe slår på alle taktslag, ei gruppe slår på alle 2-slag, ei gruppe slår 2- og 4- slag. Når det blitt slått i ulike rytmar med ulike rekvisitter, blir det nesten som ei musikalsk sekvens.

Kobling til kompetansemål

Musikk etter 2.trinn

- utforske og eksperimentere med puls, rytme, tempo, klang, melodi, dynamikk, harmoni og form i dans, med stemmen og i spill på instrumenter

Musikk etter 4.trinn

- eksperimentere med rytmer, melodier og andre grunnelementer, sette sammen mønstre til komposisjoner, også ved bruk av digitale verktøy, og beskrive arbeidsprosesser og resultater

Variasjon

Læringsaktiviteten kan tilpassast klassetrinn og det som ein arbeider med i klassen. Her kan ein gjere rytmen lettare eller vansklegare. Ein kan og lage eit større opplegg der ein har dramaturgiske oppsetningar, med små historiar som blir fortalt med drama og rytme.

Utstyr

Instrument/objekt som lagar lyd når ein slår på det. Elevane til dømes kan ta med noko heimefrå.

 

Sjekk ut desse populære læringsaktivitetane

 
 
Forrige
Forrige

Sanseleik

Neste
Neste

Tremåling