Kor langt eller tungt?

3.-4. trinn

Matematikk

Inne/ute

Hensikt

Ein læringsaktivitet kor elevane utforsker ulike måleeiningar for lengd og masse i praktiske situasjonar.

Beskrivelse

La elevane, enten individuelt, parvis eller i gruppe anslå lengda, høgda eller vekta på ting, som dei etterpå undersøker nøyaktig i praksis. Det kan til dømes vere å tippe vekta på ein gjenstand før ein veg gjenstanden. Dei kan gjere det same i forhold til lengda eller høgda på ein gjenstand. Når dei har gjennomført måling i praksis og fått svaret, kan dei rekne ut differansen på sitt anslag og det nøyaktige svaret.

Kobling til kompetansemål

Matematikk etter 3. trinn

  • Bruke ulike måleiningar for lengd og masse i praktiske situasjonar og grunngi valet av måleining

Variasjon

Elevane kan også gjere eit anslag på kor langt dei kastar noko eller kor lang tid dei brukar på å springe ein bestemt avstand som til dømes rundt skulen. Kan vere ein fordel om elevane får diskutere det med nokon, til dømes parvis eller i gruppe.

Utstyr

Gjenstandar som elevane skal gjette lengd, høgd eller vekt på. Vekt, måleband eller stoppeklokke.

 

Sjekk ut desse populære læringsaktivitetane

 
 
Forrige
Forrige

Språklig variasjon

Neste
Neste

Litermålet