Rytmekort
3.-7. trinn
Musikk
Inne/ute
Hensikt
Ein læringsaktivitet kor elevane eksprimenterar med rytme og melodiar gjennom å sette sammen møstre til komposisjonar.
Beskrivelse
Elevane får utlevert noko å lage rytme med (f. eks ein plastkopp) og rytmekort med prikkar på. Elevane skal slå rytmen som er på kortene. Ein prikk er eit slag, to prikkar er dobbeltslag, fire prikkar er fire raske slag. Læraren forklarer korleis korta skal stillast opp og elevane stiller opp korta i rekkefølge. Elevane trommer eit og eit kort om gongen.
Kobling til kompetansemål
Musikk etter 4. trinn
eksperimentere med rytmer, melodier og andre grunnelementer, sette sammen mønstre til komposisjoner, også ved bruk av digitale verktøy, og beskrive arbeidsprosesser og resultater.
Musikk etter 7. trinn
lytte, eksperimentere og skape nye uttrykk med instrumenter, kropp, stemme eller lyd fra andre kilder, og presentere resultatet.
Variasjon
Ein kan starte enkelt før ein finne på meir avanserte kombinasjonar. Eldre elevar kan bli utfordra til å lage sine eigne sangar dei skal lage ein rytmekombinasjon til.
Utstyr
Rytmekort med prikker som viser kor mange “slag” kvart kort skal ha. Ein plastkopp eller noko lignande som lagar litt trommelyd.