Rytmekort

3.-7. trinn

Musikk

Inne/ute

Hensikt

Ein læringsaktivitet kor elevane eksprimenterar med rytme og melodiar gjennom å sette sammen møstre til komposisjonar.

Beskrivelse

Elevane får utlevert noko å lage rytme med (f. eks ein plastkopp) og rytmekort med prikkar på. Elevane skal slå rytmen som er på kortene. Ein prikk er eit slag, to prikkar er dobbeltslag, fire prikkar er fire raske slag. Læraren forklarer korleis korta skal stillast opp og elevane stiller opp korta i rekkefølge. Elevane trommer eit og eit kort om gongen.

Kobling til kompetansemål

Musikk etter 4. trinn

  • eksperimentere med rytmer, melodier og andre grunnelementer, sette sammen mønstre til komposisjoner, også ved bruk av digitale verktøy, og beskrive arbeidsprosesser og resultater.

Musikk etter 7. trinn

  • lytte, eksperimentere og skape nye uttrykk med instrumenter, kropp, stemme eller lyd fra andre kilder, og presentere resultatet.

Variasjon

Ein kan starte enkelt før ein finne på meir avanserte kombinasjonar. Eldre elevar kan bli utfordra til å lage sine eigne sangar dei skal lage ein rytmekombinasjon til.

Utstyr

Rytmekort med prikker som viser kor mange “slag” kvart kort skal ha. Ein plastkopp eller noko lignande som lagar litt trommelyd.

 

Sjekk ut desse populære læringsaktivitetane

 

Lær meir om fysisk aktiv læring

Forrige
Forrige

Ordtyven

Neste
Neste

Shopping