ABC123
1.-2. trinn
Matematikk, norsk
Inne/ute
Hensikt
Ein læringsaktivitet der elevane blir utfordra på å forme bokstavar og tal med kroppen sin.
Beskrivelse
Del klassen i grupper på 3-5 elevar. Læraren eller elevgruppene vel bokstaven eller talet som skal formast. Gruppa må samarbeide for å løyse utfordringa. Kan til dømes ha fokus på små/store bokstavar, vokalar/konsonantar, partal/oddetal. Aktiviteten kan utvidast til å forme ord der gruppene må samarbeide og finne rett plass, eller dei kan lage små reknestykkje eller fleirsifra tal med fokus på posisjonssystemet.
Kobling til kompetansemål
Matematikk etter 2. trinn:
beskrive posisjonssystemet ved hjelp av ulike representasjonar
Norsk etter 2. trinn:
trekke bokstavlydar saman til ord under lesing og skriving
utforske og samtale om oppbygningen av og betydningen til ord og uttrykk
Variasjon
Kan legge til konkurranseelement: Kven av gruppene klarar å forme bokstaven/talet først?
Utstyr
Treng ikkje utstyr i utgangspunktet men kan til dømes bruke tal og bokstavterningar til å bestemme kva dei skal forme.