Kva er klokka?

1.-7. trinn

Matematikk

Inne/ute

 
 

Hensikt

Ein læringsaktivitet der elevene blir utfordra på analog og digital klokke, samt klokkeslett på norsk og engelsk.

Beskrivelse

Dette er en læringsaktivitet der elevene samarbeider i par eller grupper, og kan gjennomførast på mange ulike måtar i form av hentestafett (på rekke eller inn mot senter i i stor sirkel). Fungere både ute og inne. Kvar elevgruppe får eit brett (laminert ark) på 3 x 3 ruter som viser analog klokke. Elevane hentar brikker fra ein boks eller liknande, som viser digital klokke eller klokkeslett skrive på norsk eller engelsk. Dei samarbeider om å plassere brikka på rett plass på lottobrettet. Lærar vel om elevane hentar brikker ein og ein, halve eller heile gruppa i gongen, og om dei får ta med seg ein eller fleire brikker for kvar tur. Brikkene legg dei oppå kvarandre, slik at dei blir utfordra på å tolke og samanlikne klokkeslett i fleire ulike former. Det ligg ferdig døme på brett og brikker klart til utskrift i fire ulike fargar under vedlegg. Anbefaler å skrive ut i A3 og laminere.

 

Variasjon

Tilpass enkelt vanskegraden eller om du vil ha ein naturleg progresjon, ved å ta vekk brikkene til engelsk eller digital klokke.

Kan også tilpasse vanskegraden ved å lage andre klokkeslett.

Utstyr

Fire ark/brett (gjerne laminert) med analoge klokkeslett i 3 x 3 ruter, og 9 x 3 brikker til kvart brett i fire ulike fargar. Skriv ut og klipp opp.

Brikkene kan td. oppbevarast i boksar.

 

Kobling til kompetansemål

  • Forklare korleis ein kan beskrive tid ved hjelp av klokke og kalender

  • Formulere og løyse problem frå eigen kvardag som har med tid å gjere

 

Populære læringsaktivitetar

Forrige
Forrige

Fokus!

Neste
Neste

Forme og tolke ord