Lag bokstaven

1.-4. trinn

Norsk

Inne/ute

 
 

Hensikt

Ein læringsaktivitet der elevane blir utfordra på å forme bokstavar med kroppen.

Beskrivelse

Del inn klassen i grupper på 3-6 elevar. Halve gruppa trekker ein bokstav frå ein kasse/bøtte/pose slik at dei ikkje ser kva bokstav dei får, Bruk til dømes bokstaverteposar, laminerte bokstavar eller scrabblebrikker. Dei tar med seg bokstaven tilbake til gruppa men viser den ikkje. For at dei skal få behalde bokstaven må dei forme den ved hjelp av kroppane sine og den andre delen av gruppa får tre forsøk til å tippe kva bokstav dei viser. Så byter dei rolle og gjer det same på nytt. La dei halde på til dei har fått samla minst 10 bokstavar. Så kan du utfordre dei på å lage ulike ord med desse bokstavane. Dei kan skrive ned orda etter kvart som lagar ulike variantar. Når dei ikkje klarar å lage fleire ord, så er det ny runde med å hente bokstavar.

 

Variasjon

Kan også lage ord som startar på dei ulike bokstavane dei har henta eller har den bokstaven i seg.

Gi poeng for kvar bokstav dei har i orda viss ein vil legge inn eit konkurranseelement.

Utstyr

Samling med bokstavar i ei eller anna form. Noko å skrive på og med.

 

Kobling til kompetansemål

    • trekke bokstavlyder sammen til ord under lesing og skriving

    • lytte, ta ordet etter tur og begrunne egne meninger i samtaler

    • beskrive og fortelle muntlig og skriftlig

    • utforske og formidle tekster gjennom samtale, skriving, lek, bevegelse og andre kreative uttrykk

    • beskrive, fortelle og argumentere muntlig og skriftlig og bruke språket på kreative måter

    • utforske forskjeller og likheter mellom skriving på hovudmål og sidemål

 

Populære læringsaktivitetar

Forrige
Forrige

Rekneringar

Neste
Neste

Tankekart