Kva hugsar du?

4.-7. trinn

Naturfag

Inne/ute

Hensikt

Ein læringsaktivitet som fremjar samarbeid og diskusjon, og aukar kunnskapen om fysiske og psykiske endringar i puberteten.

Beskrivelse

Del klassen inn i par eller mindre grupper. Heng opp eller legg ut store A3 - ark eller plakatar med ulike tema/ emne, for eksempel fysiske endringar, psykiske/ emosjonelle endringar, hygiene, ernæring, mental helse, sosiale medium og kroppsbilete. Gruppene får 3 – 5 min på kvar plakat og skal snakke om og skrive alt dei hugsar/ kan om kvart tema. Kvar gruppe får ansvar for å presentere ein plakat for resten av klassen. Avslutt med ein felles diskusjon eller oppsummering av kva elevane har lært av kvarandre.

 

Variasjon

Læringsaktiviteten kan koplast til fleire fag alt etter kva tema/ emne ein har arbeidd med og ønskjer å repetere i klassen. Aktivitetsleiar/ lærar bestemmer kor lang tid gruppene har på kvar plakat. Alle kan bidra med det dei hugsar/ kan om temaet.

Utstyr

A3 – ark/ plakatar, tusjar med ulike fargar  

 

Kobling til kompetansemål

    • Samtale om kva fysisk og psykisk helse er og drøfte korleis livsstil og trivnad påverkar helse 

    • Samtale om likskapar og ulikskapar mellom kjønna, om kjønnsidentitet og om korleis mennesket reproduserer seg 

    • Gjere greie for fysiske og psykiske forandringar i puberteten og samtale om korleis dette kan påverke kjensler, handlingar og seksualitet 

 

Populære læringsaktivitetar

Forrige
Forrige

Vocabulary

Neste
Neste

Word Puzzle