Lesevandring

1.-10. trinn

Generell

Inne/ute

 
 

Hensikt

Ein læringsaktivitet der elevane blir utfordret på å lese mens dei går rundt, og formidle innhaldet til medelevar.

Beskrivelse

Alle elvane får ein tekst dei skal lese. Det kan tekst vere i form av ei fagbok eller skjønnlitterær bok, eller tekst på ark som lærar har kopiert opp eller tekst dei har skrive sjølv. Teksten kan vere lik for alle elevane eller dei kan ha ulik tekst, alt etter kva du vil oppnå.

Elevane går roleg rundt i rommet (gangen eller ute) mens dei les teksten. På signal frå lærar, stoppar dei opp. Elevane går saman parvis med den som står dei nærast. Utfordre dei til å dele noko frå det dei nettopp las om, gjerne utan å sjå på teksten men dei kan ha den som støtte ved behov. Lærar kan stille ulike spørsmål for kvart stopp. Døme: Kva var det mest/minst interessante du las om?

 

Variasjon

Det er mogleg å differensiere nivået på teksten etter nivået til eleven. En kan også ha som regel at dei skal ha ny eller samme samtalepartner for kvar gong. Elevene kan også utfordres ved en runde kor de må oppsummere det de har lest i to setningar. Vitere kan elevene utfordre samtalepartner ved å stille spørsmål om det de sjølv har lest.

Utstyr

Tekst som elevane skal lese.

 Elevane les i naturfagboka. 

Kobling til kompetansemål

 

Populære læringsaktivitetar

Neste
Neste

Måle uten måleenhet